“Signs” nin aktör Nazi Almanyası ve komünist cinsel teklik karşı karşıya Charlotte von Mahlsdorf, 10 yıl sonra oynamak için mutlu oldu.
Oyunda ünlü aktör Julio Chavez tiyatro yıldız Agustín Alezzo yönettiği, “Ben My Own Kadın Am”. Amerikan Doug Wright işi Tony Ödülü ve Pulitzer dramaturjik kazanan 16 yaşında gider Charlotte von Mahlsdorf, hayatını “Soğuk Savaş ürettiği en tuhaf ve eksantrik birey,” parricide ortaya çıkarır ve en geçmekte Bir travesti olarak hayatını Nazi Almanya’sı ve Alman Demokratik Cumhuriyeti olarak azınlık rejimlerinin takipçilerinden.
La Mirada Wake, o her şimdi keyifli bir skor “olarak bir piyanist işi tarif ve malzemeye ilişkin check-in hissetmek ve yeni bir görünüm var. Ben 10 yıl önce yaptığı dönmek için yeniden dokunun ve ben bir sezon yapmak istiyorum şimdi. Bu Alezzo tarafından olağanüstü bir şekilde ele güzel bir malzemedir. Bana “Charlotte von Mahlsdorf hikayesini anlatmak için şans vermek için çok mutluyum.
Ben kendi kadınım “diye Augustine Alezzo performansı ve Julio Chavez önderliğinde, antika toplayıcı Charlotte von Mahlsdorf, bir ankara travesti hikayesini anlatır ve kutladı ödüllü yazar ve senarist Doug Wright adaptörünün eseridir Nazi atlattı ve Doğu Almanya’da komünizm ile yaşamış Wilhelm II, zamanı. Doğu Berlin “gerçek” bir karakteri dayanarak, iş gücü ve onun iniş çıkışlar hakkında derin bir görünüm sunuyor.
Julio Chavez sahnede tek aktör ve Charlotte von Mahlsdorf gerçekleştiren hem uçtan uca entegre travesti ile görüşmeler, mektup alışverişi, gazete makaleleri ve kendi dosyalarını hem söyler Doug Wright, parçanın kendisi yazarı olarak Alman-gizli polis Charlotte’un hayatı ve gözlerinin çok etkileyici ve çelişkili bu karakter ile kendi hayranlık.
Tabii Chavez muhteşem bir aktör olduğunu söylemek. Tabii onun oyunculuk çok yönlülük çatlakları bulmak zor olduğunu söylemek. Chavez muhteşem bir aktördür Ama öyle olsa bile olmaması demek sadece edilir söylüyorlar. Ve bir inci kolye sadece yardımı ile bu travesti kadar: dinlenme, onun duygu ve ‘dünya Chavez’in gözünde “gibi keskin ve sevgi dolu olduğunu, vücudunun ile yapılır.
Kamu bazen ayakta alkışlayarak aktörlerin deniz-o kadar kurumsallaşmış çünkü “takdis” ve otomatik olmadan bu kez alkış: ön büyük bir oyuncu olduğunu ve bu yüzden bilir ki, sayesinde sonsuz alkış o yolu Charlotte, böylece ellerini, o eğimli bacaklar, bu dönüm, birkaç aural gibi bir adamın bu keskin ve sinirli bir görünüm geçerek gülüyor.
Son röportajında, Alezzo Chavez hem çapraz giyinme parçasının odak olmadığını kabul etti: “… travestilik sadece bir yetkilendirme çağdaş, derin ya da hiçbir şeye dokunmayın devrim. Charlotte bu karikatür de gülerdi … “Chavez dedi.
Elimden Alezzo ayarı (doğal tek değil, aynı zamanda yönetmen, özgün metnin birkaç karakter silmek için karar beri dramatik dispossession değil) bu tür güç, cinsellik ve ondan devrim olasılığı olmayan gibi konularda ciddi yansıma davet ediyor.
Charlotte sadece yirminci yüzyılın (ve aynı zamanda Nazizm ile XXI başvuru yapılır çünkü) farklı otoriter siyasal rejimler geçer bir travesti olduğunu, ancak bundan çok daha fazla olduğunu. Güzel ama büyük harflerle kötü temsil ettiği onun için cinayet babasını Alman devleti, sanat aşığı ama ahlaken şüpheli, birisi doğru işbirliği yaptıklarından şüphelenilen birinin sevgi ve hayal kırıklığı getiriyor: Oldukça bir “karmaşık” bir karakterdir eşdeğer dozlar. Bu nedenle, işin sonunda, Chavez yazar Doug Wright rolü, bir bilmece tasvir konusunda merak ediyor.
Ama bu ahlaksızlık de moral korumak gibi provokasyon başlamadan milyonlarca arasında sorular sorarak değer tek soru değil ve böyle bir insanlık dışı insan yüzü kalır.
Bir hoşgörüsüzlük ve zulüm yüzyılda geçtiği yılında Charlotte crossdressing seçimi belki ahlaki bir eylemdir: seçim sahte kimliklerin yüksekliğinde bir kimlik-ve herkes-değil tutmak. Bu anlamda, Chavez söylediği gibi, travestilik şey devrim değil çağdaş derin yetki olduğunu, ama aynı zamanda tam tersi olabilir.
Bir karaktere Pasolini değinen Luis Facelli transseksüalite verilen değişen içerir yüce günah olarak ortaya çıkan bir olay olduğunu savunuyor (bu durumda bir kadın için bir erkek olmaktan), ama paradoksal çünkü değil Erkek veya kadın: o “normal” yaratıklar böler ve sadece iki olası kategorisi izin tamer sistemi kırmak değil.
, Ofset, travestilik ne biri ne de diğeri kenar ötekilik ve kanıt olarak öneri: Buna karşılık, travestilik gibi etiketlenmiş olmalıdır, bir toplum için çok daha rahatsız kabul etmek zor.
Charlotte kaçınmak zor bir hayranlık vardır: Yani özne olarak belirtilmiştir gibi (“Ben kendi kadınım”) belirsizlik cinsel tek değil (Adam bu kadın ortadan kaldırmak için çalışan bir dünyada, konu içinde ?) ama aynı zamanda ahlaki. Ve seyirci olmasına rağmen bu ayarı Alezzo daha ilginç kılan, çünkü onlar lütuf bilmek go ‘bir gülmek.
“Belki hepsi sonuçta hayatta kalmak için bir kişiliğe kurmak. Belki bizim eğilim ve zevkleri, sözler konuşmamız seçin ve hatta nasıl giyinmek de hayatta kalma eylemidir, “Chavez diyor.
Setin sonunda, (sesinden Chavez tarafından canlandırılan) anne zaten büyük olduğunu ve “kılık” ortadan kalkacağı sorar oğlunu uyarır. Ve Charlotte imha karnaval inşa (ve inşa) yolunu buldum, bu yalan onların kendi kendine tedavi gerçeği olduğunu söylemedim.
Charlotte farklı olanların bedenlerini yok etmek için sorumlu olduğu bir dünya başarısız eylemidir. “Hakikatler” delik var kanıtıdır. Ayrıca senin.